Sunday, February 10, 2008

Hoby Baru aku...


Kali ni paint ball datang lagi... anjuran UMP (Universiti Malaysia Pahang) sempena majlis konvokesyen diaorang pada 1 Desember 2007 yang lepas.... banyak gak team yang amatur daftar...tak lupa juga team aku ni.Sebenarnya ni la hoby baru aku..Main paint ball ni kata orang kosnye tinggi,tapi pada aku ok jer.Sebab ramai ramai yang bayar..Yang pastinya aku puas.. Aku join lagi dengan geng Apache Troopers...dengar macam ganas jer...team lain tengok takut jer... mungkin tu la gimik kami...saiko team lain,biar diaorang takut...tapi kami pun takut gak... sebenarnya,kami hanya main untuk suka suka jer...realese tension kata orang... tapi aku rasa macam dah minat gak dengan permainan ni...ia lebih pada taktik peperangan... sememangnye aku dah lama minat dengan perang perang ni...ye la kan...anak bekas tentera... mestila ada sedikit sebanyak mewarisi sifat pahlawan ayah...hehehehe.... tapi kali ni tak ada orang nak ambik gambar kami...frust gak...sebab kami ni suka bergambar...lebih lebih lagi bila nak beraksi macam ni...sempat lagi posing tu...ni sajalah yang sempat diambil ...tu pun main tangkap muat jer.... walau apa pun,kami hepi...enjoy dengan game....

No comments: