Tuesday, May 20, 2008

Weekend Yang Menyentuh Hati




hai,dah lama tak masuk sini...
mcm biase la aku bz sangat...
banyak program dan peristiwa yang berlaku....
hari ibu yang lepas aku ingat nak balik jenguk mak...
tapi tak berkesempatan,aku hanya call dia saje...
betapa gembiranya dia bila dengar suara aku...
sebelum dia mengeluarkan perkataan yang pertama,
aku dulu meminta maaf darinya kerana tak dapat pulang untuk menjenguknya....
sedih gak rasa,tapi aku tak berkesempatan....
katanya,cukuplah sekadar aku call dia sja...
itupun dah seribu erti baginya....
terima kasih ibu....
sepanjang weekend yang lalu aku bz sangat
dengan beberapa program kemasyrakatan...
dan ada satu gambar yang aku ambil dengan secara tak sengaja
membuatkan hati aku tersentuh....
nice pic but, banyak sentimentel value

No comments: